Grup de Defensa de la Sanitat Pública

(15mBCN – Salut)

Suport a la #HuelgaHambreTelefonica pel Dret a la Salut i Feina Digna

Deja un comentario


SUPORT A LA VAGA DE FAM – Més abaix en Castellà

Desde el GT Defensa Sanitat Pública 15M- BCN volem manifestar el nostre suport als treballadors de Telefònica en Vaga de Fam desde el pasat 5 de Novembre.

El motiu de la vaga es protestar contra l’acomiadament de Marcos, un acomiadament que es va produïr, segons l’empresa, basant-se a la última Reforma Laboral, per acumulació de baixes mèdiques justificades. Es inadmissible que una persona perdi la seva feina per malaltia. Un atemptat contra el dret a la salut i feina digna.

Podreu trobar tots els actes de suport, inclosos els dela Vaga General de demà, AQUÍ

Com GT Defensa Sanitat Pública decidim donar suport a aquesta vaga i unir-nos al equip de sanitaris que atenen els vaguistes. Actualment hi ha diversos sanitaris, la majoria metges, alguns amb experiència previa en l’atenció a vaguistes de fam, que estàn aplicant els protocols de la Creu Roja, SEM, SAMUR i MSF entre d’altres. Bàsicament es tracta de revisar l’estat general, simptomatologies varies, control de pes, perímetre abdominal, glicèmies, cetonúria, TA…

Us demanem la vostra participació en aquest suport com a sanitaris als vaguistes. Qualsevol ajuda serà benvinguda, s’han establert torns diaris de “revisió” als vaguistes que podríeu reforçar.

Si podeu fer un cop de mà, encara que sigui esporàdicament, poseu-vos en contracte al nostre e-mail, sanitat.acampadabcn@gmail.com,  amb el dia i horari que podeu passar-vos. Els vaguistes es troben als locals del sindicat COBAS, a Marques Campo Sagrado 22 (Paral·lel)

Salut i Rebeldía

CASTELLANO

Desde el GT Defensa Sanidad Pública 15M-bcn manifestamos nuestro apoyo a los trabajadores de Telefónica en la Huelga de Hambre que estan llevando a cabo desde el pasado 5 de Noviembre.

El motivo de dicha huelga es protestar contra el despido de Marcos, un despido que se produjo según la empresa, basandose en la última Reforma Laboral, por acumulacion de bajas médicas justificadas. Es inadmisible que una persona pierda su empleo por enfermedad. Un atentado al derecho a la salud y al trabajo digno.

Hay toda una serie de actos de apoyo y toda la información sobre esta huelga de hambre que podeis consultar en http://huelgadehambreentelefonica.blogspot.com.es.

Como GT Defensa Sanidad Pública hemos decidido apoyar esta huelga y unirnos al equipo de sanitarios que atienden a los huelguistas. Actualmente hay varios sanitarios, la mayoría médicos, algunos con experiencia previa en atención a huelgas de hambre, que están aplicando los protocolos de Cruz Roja, SEM, SAMURy MSF entre otros. Básicamente se trata de chequear estado general, síntomatologías varias, control de peso, perimetro abdominal, glucemia capilar, cetonuria, TA…

Os pedimos vuestra participación en este apoyo como sanitarios a los huelguistas. Cualquier ayuda sería bienvenida, se han establecido turnos diarios de “revision” a los huelguistas que podriais reforzar.

Si podeis ayudar, aunque sea esporádicamente, en este apoyo sanitario, poneros en contacto con nuestro mail sanitat.acampadabcn@gmail.com diciendo qué día y en qué horario podriais pasaros. Los huelguistas se encuentran en los locales del sindicato COBAS, en la calle Marques Campo Sagrado 22

Salut i Rebeldía

Anuncios

Autor: 15mbcnSalut

about me

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s